کیس گیمینگ شماره ۴۰۴

موجودی:

ناموجود

تومان24,800,000

توضیحات کوتاه

توضیحات

خرید کیس گیمینگ اسمبل شده

ما در اینجا به توضیحات قطعات کیس گیمینگ اسمبل شده ۴۰۴ پرداخته ایم . تیم ما سعی کرده است تا کیس های گیمینگ اسمبل شده ی متنوعی در وب سایت گلکسی پیکسل قرار دهند تا شما مشتریان گرامی یک انتخاب مطمئن داشته باشید. شما همراهان گرامی می توانید برای خرید محصول مورد نظر خود و همچنین مشاوره ی رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

*** همراهان گرامی برای خرید کیس گیمینگ اسمبل شده با مشاوران ما در ارتباط باشید. ***

خرید کیس گیمینگ اسمبل شده

 

مشخصات مادربرد MSI H310-A PRO

ماردبرد MSI H310-A PRO محصول شرکت MSI می باشد که در گروه مادربردهای مبتنی بر اینتل قرار می‌گیرد. این مادربرد همان‌گونه که می‌توان از نام آن متوجه شد از چیپست Intel H310 شرکت Intel پشتیبانی می‌کند. همچنین نوع سوکت پردازنده در آن برابر با Intel LGA 1151 است. مادربردهای دارای چیپست سری H برای استفاده‌‌های گیمینگ و خانگی بسیار مناسب می باشد. مادربرد H310-A PRO شرکت MSI هم از این قضیه مسثنی نیست و می‌تواند به‌خوبی از پس وظایف مربوط به گیم ، رندرگیری و … برآید . این مادربرد از دو اسلات حافظه از نوع DDR4 بهره می‌برد.

*** همراهان گرامی برای خرید مادربرد با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. ***

خرید مادربرد ام اس ای MSI H310-A PRO

 

مشخصات پردازنده Core i3-9100F Coffee Lake

پردازنده مرکزی(سی پی یو) Core i3-9100F Coffee Lake محصول شرکت Intel می باشد که چهار هسته و چهار رشته پردازشی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.مشخصات فنی پردازنده Core i3-9100F از فناوری Hyper-Threading پشتیبانی نمی‌کند و شش مگابایت حافظه کش مرحله سوم را در خود جای داده است. Core i3-9100F همچنین دارای سرعت پایه در حدود ۳٫۶ گیگاهرتز است و با پشتیبانی از فناوری Turbo boost به سرعت ۴٫۲ گیگاهرتز می رسد، به صورت پیش‌فرض امکان افزایش سرعت خود را دارا نیست. از میان دیگر قابلیت‌های این پردازنده می‌توان به قابلیت پشتیبانی از حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه رم دو کاماله از نوع DDR4 با سرعت حداکثری ۲۴۰۰ مگاهرتز اشاره کرد. انتظار می‌رود این پردازنده دارای مصرف انرژی در حدود ۶۵ وات باشد.

*** همراهان گرامی برای خرید سی پی یو با مشاوران ما تماس حاصل فرمائید. ***

خرید سی پی یو Core i3-9100F Coffee Lake

 

مشخصات رم کامپیوتر HyperX Fury DDR4 2400MHz CL15 8G

رم کامپیوتر HyperX Fury DDR4 2400MHz CL15 8G محصول شرکت Kingston می باشد که در حجم ۸ گیگابایت و سرعت ۲۴۰۰Mhz روانه بازار شده است. مشخصات این رم نشان از رده‌ی ساخت بالای آن دارد که بهتر است برای مصارف حرفه‌ای و بازی‌های کامپیوتری و گیمینگ مورد استفاده قرار گیرد؛ البته سرعت‌های بالاتر از این محصول با مشخصات بهتر هم در بازار موجود است. با توجه به کاربری حرفه‌ای این قطعه احتمال گرم‌شدن آن وجود دارد که درنتیجه‌ی آن هیت‌سینکی برای آن طراحی شده است تا گرمای تولیدی رم به نحو احسن دفع شود.

*** همراهان گرامی برای خرید رم کامپیوتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. ***

خرید رم کامپیوتر HyperX Fury DDR4 2400MHz CL15 8G

 

مشخصات کارت گرافیک Asus ROG-STRIX-GTX1650-O4G-GAMING

کارت گرافیک ایسوس Asus ROG-STRIX-GTX1650-O4G-GAMING محصول شرکت ASUS می باشد که مجهز به لوله‌های حرارتی با تماس مستقیم پردازنده گرافیکی که ۳۰% خنک‌تر و ۳ برابر عملکرد ساکت‌تر مجهز به لوله‌های حرارتی و با نماس مستقیم روی پردازنده گرافیکی است که حرارت بیشتری را از سطح GPU منتقل می‌کنند طرح انحصاری تیغه‌های بال‌شکل دو فن و صدای ۰dB بیشترین جریان هوا با ۱۰۵ درصد فشار هوای بیشتر فناوری می باشد. تنها فناوری ۱۰۰ خودکار تولید در صنعت. اکنون تمام کارت‌های گرافیکی ایسوس با فناوری AUTO-EXTREME تولید می‌شوند که اولین شیوه تولید ۱۰۰ درصد مکانیزه است و از بهترین مواد برای تعیین استانداردهای جدید کیفیت استفاده می‌کنند.

*** همراهان گرامی برای خرید گرافیک گیمینگ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. ***

خرید کارت گرافیک Asus ROG-STRIX-GTX1650-O4G-GAMING

 

مشخصات پاور (منبع تغذیه) Green GP480A-EUD 80Plus Bronze

پاور (منبع تغذیه) Green GP480A-EUD 80Plus Bronze محصول شرکت Green می باشد که این پاور دارای حداکثر توان ۵۳۰ وات است و از نوع غیرماژول به‌حساب می‌آید. در پاور GP530A-EUD شاهد استاندارد ۸۰Plus Bronze هستیم که معنای آن، بازده ۸۵درصدی محصول تحت شرایط رایج است. یک عدد فن ۱۲۰میلی‌متری روی پاور نصب شده که از نوع بسیار کم‌صدای SNTC است و می‌تواند دمای منبع تغذیه را در شدیدترین فشار کاری هم تا ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد نگه دارد. شرکت Green از خازن‌های باکیفیتی در ساخت این محصول استفاده کرده است که باعث می‌شود GP530A-EUD  بتواند خروجی پایداری را در کانکتورهای برق ارائه دهد. کابل‌هایی که از این پاور خارج می‌شوند از نوع Flat هستند که دوام و طول عمر بالایی برخوردار است.

 

خرید پاور Green GP480A-EUD 80Plus Bronze

 

مشخصات هارد اینترنال WD 10EZEX Blue 1TB 64MB Cache

هارد اینترنال WD 10EZEX Blue 1TB 64MB Cache محصول شرکت Western Digital می باشد که با ظرفیت ۱ ترابایت، در سری Blue روانه ی بازار شد. هارددیسک‌های داخلی سری آبی، جزو سری میان‌رده و باکیفیت کمپانی Western Digital هستند. سایز هد هارددیسک‌های سری آبی ۳٫۵اینچی بوده و سرعت چرخش هد نیز ۷۲۰۰ دور در دقیقه (۷۲۰۰rpm) است. حافظه‌ی کش این سری ۸ تا ۶۴ مگابایت است و اصولاً از طریق دو رابط SATA II با سرعت ۳ گیگابیت بر ثانیه و SATA III با سرعت ۶ گیگابیت بر ثانیه به رایانه شما وصل می شود.

خرید هارد اینترنال WD 10EZEX Blue 1TB 64MB Cache

 

مشخصات هارد SSD Green PC WDS120G2G0A

هارد اس اس دی SSD Green PC WDS120G2G0A محصول شرکت Western Digital می باشد. این اس اس دی از طریق رابط پر سرعت SATA3.0 به کامپیوتر متصل می‌شود و می‌تواند اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال دهد.اس اس دی Green PC WDS120G2G0A دارای ظرفیت ۱۲۰ گیگابایتی بوده که برای کاربرانی‌که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی ندارند و صرفا برای‌شان سرعت انتقال اطلاعات مهم است، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. سرعتی که شرکت Western Digital برای انتقال اطلاعات توسط این محصول ارائه کرده، برابر با ۵۴۵ مگابایت است. حافظه‌های SSD بر خلاف هارددیسک‌ها برای ذخیره‌سازی اطلاعات از هیچ قسمت متحرکی استفاده نمی‌کنند.

*** همراهان گرامی برای خرید هارد SSD با کارشناسان ما در ارتباط باشید . ***

خرید هارد SSD Green PC WDS120G2G0A

توضیحات تکمیلی

motherboard:MSI H310-A PRO

ram:HyperX Fury DDR4 2400MHz CL15 8G

Gpu:Asus ROG-STRIX-GTX1650-O4G-GAMING

power:Green GP480A-EUD 80Plus Bronze

dvdrw:Asus DRW-24D3ST

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیس گیمینگ شماره ۴۰۴”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: گلکسی پیکسل
  • فروشنده: گلکسی پیکسل
  • آدرس: تهران
    تهران
    تهران ، ولیعصر،تقاطع طالقانی،مجتمع تجاری نور،طبقه اول تجاری واحد 9026
  • 4.00 امتیاز از 2 دیدگاه
موجودی:

ناموجود

تومان24,800,000