کارت گرافیک ایسوس Dual Radeon RX 6600 8GB

ASUS Dual Radeon RX6600 8GB GDDR6 Graphics Card

تحویل فوری ضمانت اصالت کالا همراه با گارانتی معتبر

پلتفرم: AMD
نورپردازی: ندارد
مدل پردازنده: RX 6600
نسل پردازنده: RDNA 2
فرکانس افزایشی: 2491 مگاهرتز
حداکثر رزولوشن: 4320×7680 پیکسل
پاور پیشنهادی: 500 وات

آماده ارسال

موجودی:

ناموجود

تومان14,500,000

توضیحات کوتاه

پلتفرم: AMD
نورپردازی: ندارد
مدل پردازنده: RX 6600
نسل پردازنده: RDNA 2
فرکانس افزایشی: 2491 مگاهرتز
حداکثر رزولوشن: 4320×7680 پیکسل
پاور پیشنهادی: 500 وات

توضیحات

کارت گرافیک ایسوس Dual Radeon RX 6600 8GB مجهز به 1792 هسته کودا و 8 گیگابایت حافظه پر سرعت از نوع GDDR6 بوده و از فرکانس پایه ۱۶۲۶، فرکانس گیمینگ ۲۰۴۴، فرکانس افزایشی ۲۴۹۱، و فرکانس حافظه ۱۷۵۰ مگاهرتز (۱۴ گیگابیت بر ثانیه موثر) برخوردار است.

این کارت گرافیک با بهره‌گیری از معماری RDNA 2 شرکت AMD سادگی و عملکرد عالی را به گونه‌ای بی‌سابقه با هم آمیخته تا بتوانید به راحتی با تمام توان به دنیای بازی‌ها پای بگذارید.

طراحی فن با به روز‌ترین فناوری محوری (Axial): این فن‌های دوگانه که برای نسل جدید کارت‌‌‌گرافیک‌‌های قدرتمند ایسوس ساخته شده‌اند دارای مرکز محور کوچکتری هستند که امکان بلندتر شدن پرّه‌ها را فراهم می‌کند.

ساختار حلقه بیرونی فن هم موجب می‌شود هوا با فشار بیشتری به سمت پایین حرکت کند.

فناوری 0dBکارت گرافیک ایسوس Dual Radeon RX 6600 8GB  به کنترلر آنبرد و پیشرفته‌ای مجهز شده است که در صورت رسیدن دمای هسته پردازنده به کمتر از ۶۰ درجه سانتی‌گراد، فن‌ها را متوقف می‌کند؛ بدین ترتیب می‌توانید در سکوت نسبی از بازی‌های سبک لذت ببرید.

همچنین در صورتی که دما از حد مشخص شده بالاتر رفت، فن‌ها به صورت خودکار گردش خود را آغاز می‌کنند، پس نیازی به نگرانی نیست.

یاتاقان‌های دو توپی فن: هر یک از انواع یاتاقان‌های به کار رفته در فن‌ها نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند. یاتاقان‌های دو توپی (Dual Ball Bearings) این محصول از دوام و استحکام بی‌نظیری برخوردار هستند و طول عمر آن‌ها تا دو برابر طولانی‌تر از یاتاقان‌های Sleeve است.

فناوری Auto-Extremeاین نام متعلق به فرآیند تولید اتوماتیکی است که امکان تکمیل تمام مراحل لحیم‌کاری را در یک خط تولید فراهم کرده و بدین ترتیب، استانداردهای صنعت قطعات رایانه را متحول می‌کند. با این روش آسیب حرارتی وارده به قطعات کمتر می‌شود و دیگر نیازی به استفاده از پاک‌کننده‌های شیمیایی نیست.

استفاده از این فناوری موجب کاهش پیامدهای زیست‌محیطی و مصرف انرژی فرآیند تولید شده و در نهایت، محصول قابل‌اعتمادتری تولید خواهد شد.

بک‌پلیت محافظ: مدار چاپی کارت گرافیک ایسوس Dual Radeon RX 6600 8GB با یک بک‌پلیت محافظ آلومینیومی تقویت‌ شده است که به ساختار کارت استحکام می‌بخشد، از خم شدن بردها جلوگیری کرده و از قطعات درونی و مدارها در برابر آسیب محافظت می‌کند.

براکت GPUاین براکت فشار وارده به کارت گرافیک نصب شده را به طور مساوی بین تمام بخش‌های آن تقسیم می‌کند و به اتصال بین پخش‌کننده حرارت و بستر (Die)، که از اهمیت بسیاری برخوردار است، استحکام بیشتری می‌بخشد.

براکت از جنس فولاد ضدزنگ: چهارچوب محافظ این کارت گرافیک با فولاد ضدزنگ 304 تقویت شده که استحکام بیشتری داشته و در برابر زنگ‌زدگی بسیار مقاوم است.

GPU Tweak IIبا دومین نسخه از برنامه GPU TWEAK ایسوس، فرآیند تنظیم کارایی کارت گرافیک Radeon RX 6600 را به مرحله بالاتری ببرید.

این نرم‌افزار اجازه تغییر پارامترهای مهم کارت گرافیک را از جلمه فرکانس پردازنده گرافیکی، فرکانس حافظه و تنظیمات ولتاژ به کاربر می‌دهد.

مشاهده وضعیت اجزای اصلی کارت گرافیک به صورت آنی، کنترل پیشرفته فن‌ها و قابلیت‌های بی‌شمار دیگری نیز در این نرم‌افزار تعبیه شده‌اند که به کمک آنها می‌توانید از حداکثر توان کارت گرافیک خود بهره‌مند شوید.

AMD Radeon Softwareبه کمک این نرم‌افزار با درایورهای Day-0 بهینه‌سازی شده، کارت گرافیک خود را با تمام توان به کار بگیرید و جدیدترین بازی‌ها را با بالاترین کیفیت تجربه کنید.

آماده برای جدیدترین بازی‌ها: کارت گرافیک ایسوس Dual Radeon RX 6600 8GB قادر است بازی‌ها را با رزولوشن 1080p و نرخ فریم بسیار بالا اجرا کند.

این محصول از ۳۲ عدد واحد‌ پردازشی قدرتمند، کش AMD Infinity، و ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 برخوردار است.

در صورت استفاده از این کارت گرافیک در کنار پردازنده‌های دسکتاپ سری Ryzen 5000 می‌‌توانید نسل جدید بازی‌ها را با فناوری حافظه AMD Smart Access به بهترین نحو تجربه کنید.

جلوه‌های بصری بی‌نظیر: کارت گرافیک ایسوس Dual Radeon RX 6600 8GB با بهره‌گیری از فناوری‌های مختلف گیمینگ و پشتیبانی از DirectX 12 شما را به قلب دنیای باورپذیر بازی‌ها می‌برد.

به لطف نورپردازی و سایه‌زنی واقع‌گرایانه، بازتاب نور دقیق و جزئیات خارق‌العاده فناوری رهگیری پرتو دایرکت ایکس (DXR)، سایه‌زنی با نرخ متغیر (VRS) و قابلیت‌های FidelityFX که برای معماری AMD RDNA 2 بهینه‌سازی شده‌اند تجربه‌ای متفاوت و به روز از گیمینگ کسب خواهید کرد.

فناوری حافظه هوشمند AMDدر صورتی که در سیستم خود علاوه بر کارت گرافیک Radeon RX 6600 از پردازنده‌های دسکتاپ سری Ryzen 5000 نیز استفاده کنید، می‌توانید به لطف فناوری هوشمند حافظه AMD Smart Access به طور کامل از تمامی پتانسیل و توان کارت گرافیک خود بهره‌مند شوید و حین اجرای بازی‌ها از عملکرد فوق‌العاده آن لذت ببرید.

نرخ فریم بازی‌های خود را افزایش دهید: قابلیت Super Resolution فناوری AMD FidelityFX (FSR) در بازی‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند نرخ فریم را تا ۲.۴ برابر افزایش می‌دهد.

گیمینگ با رزولوشن، کیفیت و نرخ فریم بالا را با Radeon RX 6600 تجربه کنید. می‌توانید با تعیین چهار پروفایل متفاوت برای اجرای بازی‌ها، از اولویت با جلوه‌های بصری تا اولویت با عملکرد روان، تجربه گیمینگ خود را شخصی‌سازی نمایید.

معماری RDNA برای نسل جدید رایانه‌ها: معماری RDNA 2 شرکت AMD پایه و اساس ساخت بسیاری از سیستم‌های گیمینگ و کنسول‌های نسل جدید است که با ایجاد تحول در گرافیک و پردازش ابری، دنیای گیمینگ را دگرگون خواهد کرد.

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت گرافیک ایسوس Dual Radeon RX 6600 8GB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • 5.00 امتیاز از 3 دیدگاه
موجودی:

ناموجود

تومان14,500,000