کارت گرافیک ایسوس TUF RX 6900 XT O16G GAMING

Asus TUF-RX6900XT-O16G-GAMING Graphics Card

تحویل فوری ضمانت اصالت کالا همراه با گارانتی معتبر

پلتفرم : AMD
نورپردازی : دارد
مدل پردازنده : RX 6900 XT
نسل پردازنده : RDNA 2
فرکانس افزایشی : 2340 مگاهرتز
حداکثر رزولوشن : 4320×7680 پیکسل
پاور پیشنهادی : 850 وات

آماده ارسال

موجودی:

ناموجود

تومان39,000,000

توضیحات کوتاه

پلتفرم : AMD
نورپردازی : دارد
مدل پردازنده : RX 6900 XT
نسل پردازنده : RDNA 2
فرکانس افزایشی : 2340 مگاهرتز
حداکثر رزولوشن : 4320×7680 پیکسل
پاور پیشنهادی : 850 وات

توضیحات

عرفی کارت گرافیک ایسوس TUF Radeon RX 6900 XT OC 16G GAMING
کارت گرافیک ایسوس TUF Radeon RX 6900 XT OC 16G GAMING با داشتن 5120 واحد استریم، 320 واحد نقشه‌برداری بافت (TMU)، 128 واحد رندر خروجی (ROP)، 16 گیگابایت حافظه GDDR6 با فرکانس 2000 مگاهرتز و رابط 256 بیتی، 128 مگابایت کش پرسرعت Infinity Cache، فرکانس پایه 1825 مگاهرتز و فرکانس افزایشی 2340 مگاهرتز، آماده اجرای انواع بازی‌های جدید با کیفیت عالی و نرخ فریم بالا در رزولوشن 4K است.
این کارت گرافیک بر اساس معماری قدرتمند 7 نانومتری RDNA 2 – معماری به کار گرفته شده در ساخت نسل جدید کنسول‌های شرکت سونی و مایکروسافت – ساخته شده است و با برخورداری از 80 واحد شتاب‌دهنده پرتو (Ray Accelerator)، کارایی بهبود یافته‌ای را در پردازش رهگیری پرتو (Ray Tracing) به نمایش می‌گذارد.
این کارت گرافیک همچنین از فناوری AMD Smart Access Memory پشتیبانی می‌کند و در صورت استفاده از پردازنده‌های سری Ryzen 5000، کارایی آن در بازی‌های مختلف افزایش می‌یابد.

شرکت ایسوس توان طراحی گرمایی (TDP) کارت گرافیک TUF RX 6900 XT O16G را 300 وات تعیین کرده است.
علاوه بر اسلات PCI-E x16، دو کانکتور 8 پین PCI-E وظیفه انتقال برق به این کارت گرافیک را بر عهده دارند. حداقل توان پیشنهادی پاور سیستم، 850 وات است.
کارت گرافیک TUF RX 6900 XT O16G با پشتیبانی از جدیدترین فناوری‌های گیمینگ و رابط DirectX 12 Ultimate، می‌تواند شما را غرق در اکشن بازی‌ها کند.
با فناوری‌های DirectX Raytracing، Variable Rate Shading و مجموعه ابزارهای گرافیکی AMD FidelityFX – بهینه شده به صورت ویژه برای معماری RDNA 2 – از نورپردازی، سایه‌ها و انعکاس واقعی نور و گرافیک پرجزئیات لذت ببرید.
به لطف فناوری‌های کاهش لگ و تأخیر AMD Anti-Lag و AMD Radeon Boost، عملکرد کارت گرافیک TUF RX 6900 XT O16G از نظر پاسخگویی و پیوستگی در بازی‌ها بهبود یافته است.
با بهره‌گیری از فناوری نرخ فریم متغیر HDMI 2.1 VRR، درگاه‌ USB Type-C برای هدست‌های واقعیت مجازی و فناوری AMD FreeSync – پشتیبانی شده توسط بیش از 1250 مانیتور گیمینگ در بازار – تجربه گیمینگ خود را به سطح بالاتری ببرید.
کارت گرافیک‌های سری AMD Radeon RX 6000 دارای واحدهای اختصاصی شتاب‌دهنده پرتو هستند که برای پردازش آنی نورپردازی، سایه و بازتاب واقعی طراحی شده‌اند.
این واحدها در کنار فناوری DirectX Raytracing – که استاندارد جدیدی برای نسل جدید بازی‌ها محسوب می‌شود – می‌توانند کیفیت جلوه‌های گرافیکی بازی‌ها را به طرز چشمگیری افزایش دهند.
حافظه AMD Infinity Cache
AMD Infinity Cache، سطحی جدید و انقلابی از حافظه در معماری RDNA 2 است. 128 مگابایت حافظه AMD Infinity Cache می‌تواند کارایی با پهنای باند گسترده را با توان و تأخیر کم ارائه دهد.
پهنای باند/کارایی این حافظه در مقایسه با حافظه GDDR6 مجهز به باس 384 بیتی، 2.17 برابر بیشتر است.

پشتیبانی سخت‌افزاری از نسل چهارم رابط PCI Express

کارت گرافیک‌های سری AMD Radeon RX 6000 از رابط پرسرعت PCIe 4.0 پشتیبانی می‌کنند.
ظرفیت خروجی این رابط، 16 گیگاترانسفر بر ثانیه و دو برابر پهنای باند رابط PCIe 3.0 است.

به لطف این رابط پرسرعت، کارت گرافیک‌های سری AMD Radeon RX 6000 می‌توانند سطوح جدیدی از ارتباط را با پردازنده‌های سری Ryzen 5000 برقرار کرده و به واسطه فناوری AMD Smart Access Memory، کارایی بیشتری را در عناوین مشخصی ارائه دهند.
باکیفیت و سرسخت
کارت گرافیک ایسوس TUF RX 6900 XT O16G با محفظه بیرونی فلزی محکم، سیستم خنک کننده کاملاً بهینه و قطعات بادوام، در صنعت کارت گرافیک هیولای سرسختی محسوب می‌شود.
محفظه تمام فلزی این کارت گرافیک میزبان سه فن محوری (Axial-Tech) با بلبرینگ پوشش‌دار و تیغه‌های اضافه است. زیر اسکلت خارجی این کارت گرافیک، یک هیت سینک ضخیم قرار گرفته است که دمای قطعات را تحت کنترل نگه می‌دارد.
اجزای TUF که برای حداکثر دوام و کارایی آنها انتخاب شده‌اند، کارت گرافیک TUF RX 6900 XT O16G را از نظر کارایی و پایداری در سطحی بالاتر از کارت گرافیک‌های هم‌رده خود نگه می‌دارد.
طراحی محوری فن‌های خنک ‌کننده
سه فن با طراحی محوری برای هیت سینک جدید که نسبت به نسل قبل خود بزرگ‌تر است و پره‌ها و سطح تماس بیشتری دارد، بهینه‌سازی شده‌اند.
تعداد پره‌های هر سه فن افزایش یافته است و اکنون فن مرکزی 13 پره و دو فن جانبی هر کدام 11 پره دارند.
ضخامت دیواره حلقوی دو فن جانبی کاهش یافته است تا حجم بیشتری از هوای تازه وارد کارت گرافیک شود و هوای داخل کارت گرافیک بهتر در جریان باشد.
تعداد بیشتر پره‌های فن مرکزی و دیواره حلقوی بزرگ‌تر آن، موجب افزایش فشار استاتیک شده و جریان هوا به صورت مستقیم به پخش‌کننده حرارت هیت سینک هدایت می‌شود.
جهت گردش معکوس فن مرکزی
به منظور تقویت نقش‌های ویژه فن مرکزی و دو فن جانبی، جهت گردش فن مرکزی معکوس شده است.
این تغییر جهت موجب کاهش تلاطم جریان هوای درون کارت گرافیک و به تبع، باعث افزایش مضاعف کارایی سیستم خنک ‌کننده آن می‌شود.
همچنین به منظور پیشگیری از تولید نویز اضافی حین بیکاری یا هنگام انجام پردازش‌های گرافیکی سبک، فن‌های کارت گرافیک پس از عبور دمای پردازنده گرافیکی از 60 درجه سلسیوس شروع به گردش می‌کنند و مجدداً پس از پایین آمدن دمای آن (55 درجه سلسیوس) به صورت خودکار خاموش می‌شوند.
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت گرافیک ایسوس TUF RX 6900 XT O16G GAMING”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: گلکسی پیکسل
  • فروشنده: گلکسی پیکسل
  • آدرس: تهران
    تهران
    تهران ، ولیعصر،تقاطع طالقانی،مجتمع تجاری نور،طبقه اول تجاری واحد 9026
  • 4.00 امتیاز از 2 دیدگاه
موجودی:

ناموجود

تومان39,000,000