کیبورد لاجیتک مدل G213 RGB

تحویل فوری ضمانت اصالت کالا همراه با گارانتی معتبر

آماده ارسال

توضیحات کوتاه

توضیحات

خرید کیبورد لاجیتک G213 PRODIGY RGB Gaming:

صفحه کلید مخصوص بازی G213 دارای کلیدهای Logitech G Mech-Dome است که به طور خاص تنظیم شده اند تا یک واکنش لمسی برتر و مشخصات کلی عملکرد مشابه صفحه کلید مکانیکی را ارائه دهند. کلیدهای Mech-Dome دارای ارتفاع کامل هستند ، یک مسافت کامل ۴ میلی متری را برای سفر ، ۵۰ گرم نیروی تحریک و یک عملکرد صوتی را ارائه می دهند.

*** همراهان گرامی برای خرید کیبورد لاجیتک با مشاوران ما در ارتباط باشید. ***

خرید کیبورد لاجیتک Logitech G213 Gaming

مشخصات کیبورد لاجیتک G213 PRODIGY RGB Gaming:

G213 دارای پنج ناحیه روشنایی منفرد است که هر کدام از یک پالت تقریباً ۱۶٫۸ میلیون رنگی و سطح روشنایی مختلف قابل تنظیم هستند تا با سبک ، سیستم یا فضای شما مطابقت داشته باشند. فناوری LIGHTSYNC روشنایی RGB نسل بعدی را فراهم می کند که نور و پروفایل بازی را با محتوای شما هماهنگ می کند. با استفاده از Logitech G HUB همه را سریع و راحت سفارشی کنید.

*** همراهان گرامی برای خرید کیبورد مکانیکی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. ***

خرید کیبورد لاجیتک

ویژگی کیبورد گیمینگ G213 PRODIGY RGB Gaming:

مقاوم در برابر نشت و با دوام:
طراحی G213 غشایی و keyframe برای زندگی واقعی ساخته شده است ، مقاومت در برابر نشت آزمایش شده تا درجه بندی مایعات ۶۰ میلی لیتر را ارائه می دهد. نتیجه این که یک صفحه کلید ساخته شده است تا با واقعیت های بازی های روزمره مقابله کند.

*** همراهان گرامی برای خرید کیبورد ریزر با مشاوران ما تماس حاصل فرمائید. ***

خرید کیبورد گیمینگ

تنظیم زاویه دو سطح به شما امکان می دهد صفحه کلید خود را طوری تنظیم کنید که کاملاً درست باشد ، در حالی که استراحت کف دست باعث رفع ناراحتی یا خستگی می شود ، بنابراین می توانید به راحتی دور و دور بازی را ادامه دهید.

*** چگونه یک کیبورد گیمینگ بخریم ؟ ***

G213 دارای کنترل های رسانه ای اختصاصی است که می تواند برای پخش ، مکث و بی صدا کردن سریع موسیقی و فیلم استفاده شود. میزان صدا را تنظیم کنید یا با لمس یک دکمه روی آهنگ بعدی بروید.

***بهترین کیبوردهای ۲۰۲۱ ***

G HUB به شما امکان می دهد G213 خود را برای راحتی و شخصی سازی بیشتر شخصی سازی کنید. روشنایی RGB را تنظیم کنید ، با اختصاص چندین عملکرد به کلیدهای خاص ، در وقت صرفه جویی کنید و موارد دیگر.

توضیحات تکمیلی

User:کیبورد

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیبورد لاجیتک مدل G213 RGB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: گلکسی پیکسل
  • فروشنده: گلکسی پیکسل
  • آدرس: تهران
    تهران
    تهران ، ولیعصر،تقاطع طالقانی،مجتمع تجاری نور،طبقه اول تجاری واحد 9026
  • 4.00 امتیاز از 2 دیدگاه